Reymont jest przedsiębiorczy

15 marca odbyła się XI edycja „RE:ymont jest przedsiębiorczy” pod tajemniczą nazwą 30/2/1. Kampania społeczna mająca na celu zwiększenie świadomości o czerniaku skóry w Polsce, zwłaszcza wśród młodzieży. Patronat nad kampanią objęli: Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk oraz rektor Uniwersytetu im. Jana Długosza pani dr hab. Anna Wypych-Gawrońska. Gościem specjalnym wydarzenia oraz fundatorka kolekcji odzieżowej była dr nauk medycznych pani Kamila Ociepa. Odbył się pokaz kolekcji 30/2/1 zaprojektowany i wykonany przez klasę 4 A Technikum Przemysłu Mody. Pokazaliśmy również prezentację z trzech sesji zdjęciowych, film profilaktyczny i krótszą formę, nazwijmy to teledyskiem, który prezentujemy poniżej. Do wakacji w auli UJD odbędzie się kilka spotkań młodzieży częstochowskich szkół średnich z panią dr Ociepą na temat profilaktyki czerniaka skóry i innych dolegliwości dermatologicznych. Współprowadzącymi będą Kasia Król i Kuba Kwiatkowski.